A Webshopok feketén fehéren podcast második évadában ismét rengeteg gyakorlati megoldással, tippel és tanáccsal készül a Netmarketing a tipikusan webshopoknál felmerülő problémákra. Az új évad első adásában mindent kibeszélnek a szakértők a krízismenedzsmentről és válságkezelésről
Krízisre mindig kell készülni, ezt az elmúlt egy év gazdasági helyzete is kifejezetten bizonyította. Egy ilyen környezetben és a TEMU terjeszkedése mellett a tulajdonosoknak komolyan fel kell szerelkeznie a túléléshez. A legújabb adásban a szakértők elmondják mi az a válságforgatókönyv és miért van rá szükség, mesélnek a legnagyobb hibákról és veszélyekről egy krízishelyzetben, de lesz szó arról is, hogy hogyan érdemes kezelni a negatív visszajelzéseket és, hogy hogyan kommunikáljunk a krízisről a szervezeten belül vagy kívül. Az epizódban keveset emlegetett témakörök is felmerülnek majd, mint például a pozitív válságkezelés, a visszahívott termékek kommunikációja, vagy, hogy milyen adatbiztonsági problémáknak vagyunk kitéve és, hogy hogyan tudunk erre odafigyelni mielőtt megtörténik a baj.
Egy dolog biztos: Most egy webshop tulajdonos sem dughatja a homokba a fejét!
Mit tudhatsz meg a podcast adásból?
- Mi az a válságforgatókönyv és miért van szükség rá?
- Melyek a legnagyobb hibák és veszélyek egy krízishelyzetben?
- Hogyan kommunikáljunk egy krízisről a szervezeten belül és kívül?
- Mi a pozitív válságkezelés lényege?
A podcastban hallhatsz még:
- A krízishelyzetek felismeréséről és azonosításáról
- Proaktív megelőző intézkedésekről, mint a biztonsági ellenőrzések és ügyfélszolgálati képzések
- Adatbiztonsági incidensekről és technikai problémák kezeléséről
- A visszahívott termékekről és rosszindulatú vásárlói viselkedés kezeléséről
- Beszállítói lánc megszakadásáról
- Szabályozási változások okozta krízisek kezeléséről
Hallgass bennünket a kedvenc platformodon: