PodcastWebshopok válságban: Ezt tedd, ha krízis van!

A Webshopok feketén fehéren podcast második évadában ismét rengeteg gyakorlati megoldással, tippel és tanáccsal készül a Netmarketing a tipikusan webshopoknál felmerülő problémákra. Az új évad első adásában mindent kibeszélnek a szakértők a krízismenedzsmentről és válságkezelésről

Krízisre mindig kell készülni, ezt az elmúlt egy év gazdasági helyzete is kifejezetten bizonyította. Egy ilyen környezetben és a TEMU terjeszkedése mellett a tulajdonosoknak komolyan fel kell szerelkeznie a túléléshez. A legújabb adásban a szakértők elmondják mi az a válságforgatókönyv és miért van rá szükség, mesélnek a legnagyobb hibákról és veszélyekről egy krízishelyzetben, de lesz szó arról is, hogy hogyan érdemes kezelni a negatív visszajelzéseket és, hogy hogyan kommunikáljunk a krízisről a szervezeten belül vagy kívül. Az epizódban keveset emlegetett témakörök is felmerülnek majd, mint például a pozitív válságkezelés, a visszahívott termékek kommunikációja, vagy, hogy milyen adatbiztonsági problémáknak vagyunk kitéve és, hogy hogyan tudunk erre odafigyelni mielőtt megtörténik a baj. 

Egy dolog biztos: Most egy webshop tulajdonos sem dughatja a homokba a fejét!

Mit tudhatsz meg a podcast adásból?

  • Mi az a válságforgatókönyv és miért van szükség rá?
  • Melyek a legnagyobb hibák és veszélyek egy krízishelyzetben?
  • Hogyan kommunikáljunk egy krízisről a szervezeten belül és kívül?
  • Mi a pozitív válságkezelés lényege?

A podcastban hallhatsz még:

  • A krízishelyzetek felismeréséről és azonosításáról
  • Proaktív megelőző intézkedésekről, mint a biztonsági ellenőrzések és ügyfélszolgálati képzések
  • Adatbiztonsági incidensekről és technikai problémák kezeléséről
  • A visszahívott termékekről és rosszindulatú vásárlói viselkedés kezeléséről
  • Beszállítói lánc megszakadásáról 
  • Szabályozási változások okozta krízisek kezeléséről

Hallgass bennünket a kedvenc platformodon:

Spotify

YouTube

 Apple podcast

 

Webshopok Feketén-Fehéren