Sokszor előfordul, hogy a cég növekedés legnagyobb gátja maga a tulajdonos. Egy idő után persze minden vállalat életében eljön ez a pont, de ha nem ismerjük fel időben ezt a helyzetet abból, akár visszafordíthatatlan problémák is lehetnek.
A legtöbb vezető beleesik abba a hibába, hogy nem delegál, vagy szervez ki olyan feladatokat, amire már nincs kapacitás, ha pedig ő végzi el ezeket a feladatokat az biztos út a kiégés felé. Hogyan vegyük észre a jeleket és miből kell tudnunk azt, hogy ideje változtatni? A Webshopok Feketén Fehéren legújabb adásából ez is kiderül! A Netmarketing trió ismét összeül, hogy átbeszéljék a legfontosabb vezetői skilleket.
“Nekünk az volt a szerencsénk, hogy mi szeretünk tanulni” - meséli Balázs az epizódban. Sikerek és kudarcok, nehéz szituációk, melyek minden vezető számára tanulságosak lehetnek egyenesen a már sokat látott tulajdonosoktól. Bevált automatizációk, struktúrák, folyamat fejlesztések gyakorlati példákon keresztül. Gábor és Balázs elmondja véleményét arról is, hogy hogyan látja most a hazai és a külföldi webshop vezetőket és azt is megtudhatjuk tőlük, hogy szerintük milyen menedzsmentre van szükség egy sikeres webshop üzemeltetéshez. Hallgasd meg az adást, ha tudni szeretnéd, hogyan fejlesztheted magad, mint vezető, hogy idén a webshopod az élre törjön!
Mit tudhatsz meg a podcast adásból?
- Hogyan válhat maga a tulajdonos a cég növekedésének legnagyobb gátjává?
- Milyen jelek utalnak arra, hogy ideje változtatni?
- Miért fontos a feladatok delegálása és kiszervezése?
- Hogyan előzheted meg a kiégést vezetőként?
- Milyen vezetői készségek szükségesek egy sikeres webshop működtetéséhez?
- Milyen bevált automatizációk és strukturális fejlesztések segíthetnek a növekedésben?
- Milyen menedzsment szemlélet szükséges a hazai és külföldi piacokon való sikerhez?
A podcastban hallhatsz még:
- Sikeres és tanulságos vezetői történetek, kihívások és megoldások valódi vállalkozóktól
- A Sneci mérföldkövei és tapasztalatai a webshop menedzsmentben
- Gábor és Balázs véleménye a hazai és nemzetközi webshop vezetőkről
- A Netmarketing jövőképe és a vállalkozásfejlesztés legfontosabb lépései
- Konkrét folyamatfejlesztési és automatizálási példák, amelyekkel hatékonyabbá teheted a vállalkozásod
- Vezetői kockázatvállalás és a sikerhez szükséges legfontosabb tényezők