A Netmarketing trio ezúttal bemutat néhány ütős eszközt webshop tulajdonosoknak, amelyeket a Google Ads és a Facebook Ads mellett érdemes még használni. TikTok, Pinterest, LinkedIn és az email marketing is terítékre kerül, de a kommunikációs csatornák elemzése mellett a mérésekről is szó lesz.
Mérni, mérni, mindent mérni. Ez az egyetlen módja annak, hogy szebb számokat hozzon neked a webshopod, akármi is legyen a konverziós cél, a vásárlások mellett. Hogy miért is? Mert amit mérünk, azon tudunk javítani is.
Mit tudhatsz meg a podcast adásból?
- Milyen szoftvereket használj a mérésekhez, és hogyan értelmezd az eredményeket?
- Hogyan válaszd ki a stratégiádnak megfelelő kommunikációs csatornákat?
- Hogyan vitte sikerre ezeket az eszközöket a Netmarketing csapata a saját webshopjában, a Sneci.hu-n?
A podcastban hallhatsz még:
- A TikTok megfelelő használatáról, és arról, hogy miben lehet egy cég segítségére
- Arról, hogy mire érdemes figyelni és milyen hibákat érdemes elkerülni videókészítés során
- Hogyan használhatják a webshopok hatékonyan a Pinterestet, hogy növeljék az elérést és az értékesítést
- Milyen módon lehet kihasználni a LinkedIn-t a webshopok marketingjében és üzleti kapcsolatok építésében
- Az email marketingről, stratégiákról és eszközökről a feliratkozók gyűjtésére és azok megfelelő szegmentálására
- Fontos mérőszámokról és statisztikákról, amelyek segítenek a hírlevelek teljesítményének értékelésében és optimalizálásában
- Az OptiMonk bemutatásáról, hogy hogyan segít a látogatók figyelmének megragadásában és a konverziók növelésében
- A SemRush használatáról a keresőoptimalizálásban és a versenytárs elemzésben
- A leggyakoribb hibákról, amelyeket a webshopok elkövetnek az analitika és mérési adatok értelmezése során, és hogyan lehet ezeket elkerülni