A Netmarketing csapata 15 tematikus epizódot tudhat maga mögött és most, a 16. évadzáró adásban összegzik a legfontosabb tanulságokat és azokat a visszajelzéseket, amiket a hallgatóktól kaptak
Mindennek az alapja és a műsor esszenciája is a stratégiai gondolkodás kialakítása, a webshop üzemeltetés minden területén, a termékválasztástól kedzve a beszállítókon és marketingen át egészen a ügyfélszolgálatig. A stratégiai gondolkodás alapja, mindig a megfelelő helyzetfelismerés és vállalkozói önreflexió - felismerni, ha valami nem megy.
Laczkó Balázs szavaival élve:
“Merj segítséget kérni. Merj kérdezni. A problémák nem fognak maguktól megoldódni.”
Balázs saját bőrén tapasztalta, hogy mi történik, ha ülünk a problémáinkon, nem nézünk utána, nem tekintünk a számok mögé és milliók égnek el hiába. Ez az adás összefoglalja a legfontosabb tudnivalókat, de minden rész külön kifejtve is megtalálható, az évad előző epizódjaiban.
Mit tudhatsz meg a podcast adásból?
- Megismerheted a jó termékek kiválasztáánk kritériumait
- Szó esik a megfelelő beszállítók megtalálásának fontosságáról, és szerepükről egy webshop működtetésében
- Megtudhatod, hogy miért fontos a marketing stratégia, és hogy hogyan tudod hatékonyan használni a marketing eszközeit
- Szó lesz még a Google Ads és Facebook Ads szerepéről, valamint a közösségi média platformokról
- Beszélünk még a raktározási lehetőségekről és az ügyfélszolgálat fontosságáról
A podcastban hallhatsz még:
- Az első évad tanulságaról és a visszajelzésekről
- Tanácsokról kezdő webshop tulajdonosoknak
- Vásárlói elégedettségéről és lojalitás növeléséről
- Friss trendekről, az Ai lehetőségeiről és ezek hatásairól