Lásd az embert a számok mögött! Talán így lehetne egy mondatban összefoglalni a service design vagyis a szolgáltatás tervezés lényegét. Adásunkban Káli György, service designer bővebben is kifejti, hogyan tud igazi kincsesbánya lenni, ha megfelelően mérjük fel vásárlóink igényeit és emellett alkalmazzuk a service design eszköztárát, hogy a legtöbbet adjuk nekik.
A Humanize Studio szakértője valós esettanulmányokkal és gyakorlati tippekkel segíti a webshop tulajdonosokat, hogy kiemelkedjenek a piaci átlagból és több empátiával, több visszatérő vásárlót tudjanak generálni, ami minden webshop növekedésének a biztos alapja.
Ne csak nézd, hogy mi történik az webshopodban, hanem tudd meg, hogy miért pont az történik és hozd ki belőle a legtöbbet. Avagy, miért fontos a service design?
A service design, vagyis a szolgáltatás tervezés lényege abban rejlik, hogy az embert, az ügyfelet vagy felhasználót a száraz számok és adatok mögött is lássuk és megértsük azokat a folyamatokat, amelyeket a webshopunkban tesz.
Ennek a megközelítésnek a célja, hogy a szolgáltatásokat úgy tervezzük és fejlesszük, hogy azok valódi értéket és pozitív élményt nyújtsanak a felhasználók számára. Ennek köszönhetően pedig nem csak a vásárlói élményt tudjuk növelni, hanem természetesen a webshopunk bevételeit is.
Káli György service designer szerint, ha képesek vagyunk megfelelően felmérni a vásárlók igényeit és alkalmazni a service design eszköztárát, akkor valódi kincsesbányát hozhatunk létre, ahol a legtöbbet nyújtjuk az ügyfeleknek.
Ez azt jelenti, hogy nem csupán a webshopunk funkcionalitására, hanem az emberek valódi szükségleteire és élményére is fókuszálunk, ami hosszú távon a lojalitás és a sikeres üzleti eredmények alapját képezi.
György a Humanize Studio szakértője, aki valós esettanulmányokkal és gyakorlati tippekkel segíti a webshop tulajdonosokat, hogy kiemelkedjenek a piaci átlagból és több visszatérő vásárlót tudjanak generálni, ami a webshopok növekedésének egyik legfontosabb alapja.
Tudd meg, hogyan tudod a leghatékonyabban megmenteni a kosárelhagyókat és hogyan tudsz vissztérő vásárlókat szerezni a te webshopodban is.
Mit tudhatsz meg még a podcast adásból?
- Mit csinál egy service designer?
- Hogyan tudod megérteni a vásárlóidat?
- Hogyan néz ki a service design folyamat?
- Miért fontos tudni a vásárló útját?
- Honnan nyerjük ki a legfontosabb adatokat?
- Mik a legfontosabb lépések a profitnövelésben egy webshop részére?
Pontos képet kapsz arról, hogy hogyan tudsz Quick win-eket, vagyis gyors eredményeket elérni a Service designban, emellett pedig hasznos tippeket is kapsz az előfizetéses modell alkalmazásához, illetve körbejárjuk, hogy milyen tanulságokkal jár a service design.
Ismerd meg Káli Györgyöt, service designer-t és Humanize Studio szakértőjét
Káli György a Humanize Studio szakértője és tapasztalt service designer, aki több mint tíz éve foglalkozik kommunikációval, és több mint hat éve vezeti a design thinking és service design projekteket. A Service Design Day és az ExperienceCon konferenciák főszervezőjeként és társszervezőjeként aktívan hozzájárul a hazai és nemzetközi ügyfélélmény fejlesztéséhez. A közelmúltban indította el a Humanize nevű CX ügynökséget, amely a vállalatok digitális vásárlási élményének újragondolásában segít. György szakmai érdeklődése a fogyasztói és munkavállalói élménytervezésre, valamint a digitális transzformációra összpontosul. A Humanize Studio szakértőjeként valós esettanulmányokkal és gyakorlati tippekkel támogatja a webshop tulajdonosokat abban, hogy több empátiával és hatékonyabb ügyfélélménnyel növeljék vásárlóik visszatérési arányát. Munkájával hozzájárul ahhoz, hogy a webshopok kiemelkedjenek a piaci átlagból, és hosszú távon is fenntartható növekedést érjenek el.