A Facebook produkál néha meglepetéseket és nem várt mellékhatásokat, de ha megfelelően építed fel és teszteled a hirdetési stratégiákat, brutális eredményeket hozhat. Itt is, mind a többi felület esetében, igaz, hogy stratégiai szemlélet nélkül maximum a vakszerencse hoz konverziót.
Az adásban Laczkó Balázs, a Netmarketing Kft. tulajdonosa két társával Bodnár Ádám, ügyvezetővel és Koska Gábor, PPC és értékesítési vezetővel közösen megvitatja, azokat az alapokat, amelyek nélkül nem érdemes kampányt indítani, különben csak pénzégetés lesz a vége. Lesznek érdekes és tanulságos történetek, illetve a Facebookkal kapcsolatosan nagyon sok konkrét, bevált és sokszor bizonyított módszerről beszélnek Gáborék.
Mit tudhatsz meg még a podcast adásból?
-
Mire használd a Facebookot?
-
Milyen kampánytípusok használhatsz?
-
Hogyan válaszd ki a célközönséged?
-
Segítünk, hogy ne vakard a fejed: a büdzsé meghatározása
-
Bepillantást kapsz a különböző kampánytípusokba. Mikor, mit használj és mire figyelj!
-
Hogyan célozz a Facebookon?
-
(Sok)mindent az Advantage+ kampányokról
-
Hogyan használd közösségi felületként a Facebookot, miként alakíts ki közösségi média stratégiát
Szó lesz még arról, hogy mikor fárad el egy Facebook kreatív? Mennyi budget-vel induljunk? Melyik kampánytípust használjuk? Hogyan teszteljük a hirdetéseket? Milyen stratégiával érdemes jelen lenni a közösségi felületen és Facebook csoportokban? Hogyan kezeljük a kommenthuszárokat?
Hallgass bennünket a kedvenc platformodon: