PodcastFacebook stratégia: Így találj be a célcsoportnál!

A Facebook produkál néha meglepetéseket és nem várt mellékhatásokat, de ha megfelelően építed fel és teszteled a hirdetési stratégiákat, brutális eredményeket hozhat. Itt is, mind a többi felület esetében, igaz, hogy stratégiai szemlélet nélkül maximum a vakszerencse hoz konverziót.

Az adásban Laczkó Balázs, a Netmarketing Kft. tulajdonosa két társával Bodnár Ádám, ügyvezetővel és Koska Gábor, PPC és értékesítési vezetővel közösen megvitatja, azokat az alapokat, amelyek nélkül nem érdemes kampányt indítani, különben csak pénzégetés lesz a vége. Lesznek érdekes és tanulságos történetek, illetve a Facebookkal kapcsolatosan nagyon sok konkrét, bevált és sokszor bizonyított módszerről beszélnek Gáborék.

 

Mit tudhatsz meg még a podcast adásból?

 

  • Mire használd a Facebookot?

  • Milyen kampánytípusok használhatsz?

  • Hogyan válaszd ki a célközönséged?

  • Segítünk, hogy ne vakard a fejed: a büdzsé meghatározása

  • Bepillantást kapsz a különböző kampánytípusokba. Mikor, mit használj és mire figyelj! 

  • Hogyan célozz a Facebookon?

  • (Sok)mindent az Advantage+ kampányokról

  • Hogyan használd közösségi felületként a Facebookot, miként alakíts ki közösségi média stratégiát

 

Szó lesz még arról, hogy mikor fárad el egy Facebook kreatív? Mennyi budget-vel induljunk? Melyik kampánytípust használjuk? Hogyan teszteljük a hirdetéseket? Milyen stratégiával érdemes jelen lenni a közösségi felületen és Facebook csoportokban? Hogyan kezeljük a kommenthuszárokat? 

Hallgass bennünket a kedvenc platformodon:

 

Webshopok feketén fehéren