Az e-kereskedelem túltelített piacán csak egyféleképpen lehet kitűnni a tömegből: ha beszélnek rólad - ehhez meg kell a branding. A vásárlóid szívét kell meghódítani újra és újra, mert, ha csak a számokat látod, akkor könnyen belebukhatsz az árversenybe. Olcsónak lenni nem jelent tényleges versenyelőnyt, a webshopod igazi ereje a brandérté
Lézerpontos USP, konzisztens kommunikáció és az ígéretek betartása - így épül fel, biztos alapokra, egy golyóálló webshop márka. A Netmarketing csapata bővebben is kifejti, hogy saját webshopjuk, a Sneci.hu esetén milyen branding eszközökkel tudták felduzzasztani a boltot, nulláról, közel milliárdos árbevételű webshopra.
Hallgasd meg az epizódot és inspirálódj! Bónusz témaként az AI-ról is szó lesz, meglepődnél hányféleképpen segíthet a webshopodnak!
Mit tudhatsz meg a podcast adásból?
- Megtudhatjuk, hogy miért érdemes már a kezdetektől foglalkozni a márkaépítéssel, milyen kihívásokkal jár, és hogyan segíthet hosszú távon kiemelkedni a versenytársak közül.
- Lackó Balázs, a Netmarketing tulajdonosa saját tapasztalatait osztja meg arról, hogyan indította el sikeres vállalkozását, és milyen stratégiákat alkalmaztak a Sneci webshopban.
- Szó esik a láthatóság és bizalom építéséről, az edukációs tartalmak fontosságáról, valamint a pszichológiai kötődés erejéről a vásárlók és a márkák között.
- Részletesen tárgyaljuk az árverseny hosszú távú káros hatásait.
- Az adásban konkrét példákat és gyakorlati tanácsokat kapunk arra, hogyan érdemes már a nulladik pillanattól tudatosan építeni a márkát és kommunikálni az üzeneteinket minden lehetséges platformon.
A podcastban hallhatsz még:
- A branding jelentőségéről és szerepéről a láthatóság és bizalom építésében
- Személyes tapasztalatokról a branding kihívásai kapcsán
- Webshop tulajdonosok brandinghez való hozzáállásáról
- A vásárlói döntés fő tényezőiről
- Milyen egy jó USP, hogyan kommunikáljuk?
- Minden az AI-ról: eszközök, promptok, ügyfélszolgálat